Customer Service & Logistiek Manager

We zoeken in ons Soaperations team een fulltime Customer Service en Logistiek Manager! Iemand die alle logistieke zaken van order tot levering op rolletjes laat lopen. Een pallet voor een Zwitserse klant? Een order richting het DC van ‘n grootgrutter of een Seepje fan die in onze webshop een bestelling plaatst? Jij zorgt ervoor dat de bestelde Seepjes altijd én tijdig op de plek van bestemming aankomen. Te land of ter zee, jij weet precies hoe je navigeert in het internationale transportnetwerk. Je ziet verbeteringen én kansen, zodat onze logistieke processen nog meer impact kunnen maken. Klinkt dit als iets voor jou? Solliciteer dan direct voor deze belangrijke rol om samen met ons de wereld schoner te wassen!
Seepje maakt was- en poetsmiddelen van de beste ingrediënten uit de natuur voor een schone toekomst. Wat we daarmee willen bereiken? Een positieve impact voor alle betrokkenen en onze omgeving! Dat kunnen we alleen realiseren als we héél veel mensen aan ’t duurzaam wassen en poetsen krijgen. En daarom is onze missie: ‘t meest inspirerende en impactvolle was- en poetsmerk van de wereld worden!

Wat ga je doen?

  • Customer service management. Het order-to-delivery proces voor 1) internationale retail klanten via de Logistieke Dienstverler (LDV) 2) reseller en consumenten via de e-fulfilment partner;
  • orderverwerking binnen de afgesproken tijd met klanten en de downstream supply chain;
  • De beschikbaarheid van Seepje (gereed) producten bij klanten, gemeten door service level;
  • Aansturing en (operationele) prestatie managen van de partners in het logistiek netwerk; LDV en e-fulfilment partner;
  • Het opstellen en opvolgen van afspraken in contracten (supply Agreements) en SLA’s met logistieke partners. Voor contracten en nieuwe prijsafspraken werk je samen met de
  • Sourcing en Procurement manager van Seepje;
  • De LOGS; de logistieke kosten van Seepje. Waaronder: warehouding en distributie, inbound transport, e-fulfilment, internationaal transport, pallets binnen het gestelde (jaar) budget;  voorraad monitoring , hoogte(waarde en cover (dekking) alsmede de (Reserveringen voor voorraad verschillen en het effect daarvan in de P&L;
  • Digitaliseren van zoveel mogelijk transactionele handelingen en connecties. Bouwen en onderhouden van SLim4, Exact en EDI verbindingen met klanten en partners;
  • Door gedegen project management kan je verbeteringen aanbrengen samen met verschillende stakeholders zowel binnen als buiten Seepje.

Wie ben jij?

  • Je bent geïnteresseerd in leren en zelf meesturen en meegroeien met Seepje;
  • Je hebt ervaring in customer service en alle processen van order to cash.
  • Je hebt ervaring met het werken en prestatie managen van logistiek dienstverleners.
  • Je bent klantgericht, anderen verantwoordelijk houden, digitaal onderlegd en je hebt business inzicht en je bent goed in het optimaliseren van werkprocessen
  • En je bent handig met (Exact, Slim4, excel en EDI) systemen;
  • Je groeit van het werken in een veranderende organisatie, waarin je zelf ook de nodige veranderingen moet gaan bedenken, plannen, organiseren en uitgevoerd krijgen.
  • Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring op ’t gebied van Customer Service EN Logistiek;
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar, afhankelijk van jouw wensen;
  • Jij hebt affiniteit met duurzaamheid, onze sociale missie en onze producten;
  • Je bent ondernemend en innovatief én je maakt graag veel plezier met je collega’s!

Wie ben jij niet?

Als je graag vanuit een goede organisatie resultaten van een 8 naar een 9 verbeterd dan zit je bij Seepje waarschijnlijk niet goed. Hier is het meer met zevenmijlslaarzen structuren, processen IT en organisatie herontwerpen en aan de praat krijgen. 80%-20% is bij ons het spel.
Als je gewend bent te delegeren en de regie te houden, dan is Seepje misschien wel te handson voor jou. Natuurlijk verwachten van deze rol coördinatie en regie maar je moet ook veel zelf doen. Het idee is dat we met een ambitieus bedrijfsgroeiplan en operationele en tactische verbeteringen de rollen laten ontwikkelen.

Wie zijn wij?

  • Een snelgroeiend bedrijf met hart voor Seepje en onze sociale en duurzame missie;
  • Je wordt lid van Team Soaperations, waar we nu al met zijn 5-en werken aan alle operationele activiteiten;
  • Eigenwijs en ambitieus;
  • We zijn altijd open en eerlijk: over onze producten, maar ook naar elkaar;
  • We zijn ondernemend en maken graag plezier. ’t Moet wel leuk blijven hè?!

Wat je ervoor terugkrijgt?

  • Een werkplek in een authentieke werkomgeving hartje centrum in Den Haag!
  • Onbeperkt boeken bestellen;
  • Onbeperkt vakantiedagen;
  • Collectieve bonus;
  • Een marktconforme primaire beloning;
  • Een reiskostenvergoeding voor je woon-werk verkeer;
  • Een telefoon óf een maandelijkse  telefoonvergoeding
  • En hééél vééél was- en poetsmiddelen! Want tja, je kunt écht niet meer zonder Seepje(s) straks!

Solliciteren maar!

Vink je niet ieder hokje aan? Onderzoek toont aan dat vrouwen en mensen van kleur minder snel solliciteren als ze niet aan élke eis voldoen. Bij Seepje willen we gemotiveerde collega’s met een groen hart, om samen een diverse, inclusieve en authentieke werkomgeving te bouwen. Dus zelfs als je op papier niet de perfecte kandidaat bent, moedigen we je aan tóch te solliciteren. Voor ’t zelfde geld ben jij juist die goeie match en er is maar één manier om daarachter te komen! Stuur je sollicitatie op naar frans@seepje.nl. Je krijgt altijd een reactie.

 

Psst.. deze week 25% korting op Seepje bij Albert Heijn

Psst.. deze week 25% korting op Seepje bij Albert Heijn

Schrijf je net als 18.000 Seepje fans in voor onze brief en ontvang een handzeepje bij je bestelling! Doe je mee?

Ja! Misschien later

Schrijf je net als 18.000 fans in op de Seepje brief en ontvang een handzeepje bij je bestelling. Doe je mee?

Misschien later

Een brief van Seepje

Schrijf je net als 18.000 fans in en ontvang een handzeepje cadeau bij besteding van €25